Dlaczego i jak bardzo film wpływa na odbiór Twojej marki, produktu lub usługi? O ile wzrasta utrzymanie uwagi odwiedzającego Waszą stronę internetową jeżeli znajdzie się na niej film o Was? Chociaż świadomość właścicieli firm ciągle wzrasta, często sami spotykamy się z decyzją np. dodruku ulotek zamiast realizacji filmu, bo ludziom wydaje się, że tego typu reklama jest skuteczniejsza. Prawda jest taka, że wcześniej czy później nasza ulotka trafi do śmieci, a potencjalny klient skończy na przeczytaniu nagłówka (albo i to nie…). Warto więc zastanowić się i przekonać, że reklama filmowa w tych czasach jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Więcej o tym powie nam  Mariusz Łodyga z CEO Premium Consulting w swoim wideo blogu. Polecamy, bo mówi ciekawe rzeczy.

Wideo marketing Cześć I – Jak wykorzystać treści wideo do zwiększania konwersji strony internetowej. from Mariusz Łodyga on Vimeo.